15 Eylül 2013 Pazar

Biri huzur mu dedi;

Kimine göre hayat paradan kimine göre manitadan kimine göre ise bambaşka zevklerden ibaret dini inancı olana aile kavramı olana ise bambaska bi kavram aslında insanlar neyi ne kadar istediğini bilmediği için hep bocalayarak hayatlarını surduruyor hergün yeni bir başlangıç her keyif ve zevki denk geldikleri fırsatı değerlendirmeye çalışıyor duydunuz mu cok guzel bi kızın bi erkeğe senden hoşlanıyorum demesi üzerine erkeğin yok ben istemiyorum ben isimi seviyorum onal ilgili olan şeylerle ilgileniyor dediğini vs gibi cok sekilde orneklendirilebilir Buda zengin ve ilkel egodan geçiyor ne istediğini bilmek ve sadece o isteğe ait olmak hem hayatı anlamlı kılar hem kaliteyi icine isler hemde huzurlu olmana yardımcı  olur ilkel ve zengin egoyu bi daha ki yayında detaylı anlatacağım ki unutmayın 70 milyonda sadece 100 tane zengin ego sahibi var neden 101 olmasın ki ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder